02142231000

شرایط ضمانتنامه - آویژه فاوا

آخرین ویرایش : ۰۷ آبان ۹۶

شرکت آویژه فاوا علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده همه تجهیزاتی که به فروش می رساند را به مدت یک سال از تاریخ فروش تحت ضمانت سخت افزاری و نرم افزاری قرار می دهد. همچنین تمامی بروزرسانی ها و نرم افزارهای مرتبط نیز از طریق باشگاه مشتریان به آدرس club.avijehfava.ir در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

 

شرایط عمومی ضمانتنامه

  • مدت زمانی که کالای خریداری شده تحت ضمانت آویژه فاوا قرار خواهد گرفت، یک سال شمسی پس از تحویل کالا خواهد بود.
  • مدت زمانی که کالای خریداری شده تحت خدمات پس از فروش آویژه فاوا قرار خواهد داشت، دو سال پس از تحویل کالا و ثبت مشخصات در باشگاه مشتریان توسط خریدار خواهد بود.
  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای عیب ذاتی و یا عیب هایی باشد که در کارخانه شرکت تولید کننده اتفاق افتاده، مشتریان می توانند تا سه ماه پس از تاریخ تحویل، کالا را مرجوع نموده و آویژه فاوا متعهد به تعویض کالا خواهد بود.
  • در صورتی که در دوره ضمانت، کالایی معیوب و غیر قابل تعمیر شود با یک دستگاه مشابه یا معادل تعویض خواهد شد.
  • چنانچه کالایی در دوره ضمانت معیوب شد و پس از تعمیر مجددا دچار عیب مشابه شد، کالا بلافاصله تعویض خواهد شد.
  • کالا در صورتی که دارای خط و خش، شکستگی و یا مواردی اینچنینی باشد مشتری میتواند در زمان تحویل و بررسی نسبت به عودت آن اقدام نماید.
  • مشتری بایستی در هنگام مرجوع نمودن کالا جهت تعویض کلیه لوازم جانبی اعم از جعبه، کابل برق، آداپتور، گوشواره ها و … که در بسته بندی زمان تحویل موجود بوده را به آویژه فاوا تحویل دهد.
  • در صورتی که کالایی مشمول تعویض گردد و در آن زمان همان پارت نامبر موجود نباشد، کالایی حایگزین و مشابه تحویل داده خواهد شد و با رضایت مشتری مابه التفاوت قیمتی کالا اخذ خواهد گردید.
  • در صورتی که هنگام تعمیر و عیب یابی نرم افزارها مجددا نصب گردند علی رغم تلاش کارشناسان فنی ما جهت بازگرداندن اطلاعات قبلی آویژه فاوا هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.
  • مشتریان عزیز بایستی قبل از ارسال کالا جهت گارانتی مشخصات آن را در حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان ثبت نموده و سپس نسبت به ارسال اقدام نمایند.

چه شرایطی باعث ابطال ضمانتنامه میشوند

  • صدماتی که پس از تحویل، در حین بارگیری، تخلیه و حمل و نقل به وجود آیند تحت پوشش ضمانت نامه قرار نمی گیرند.
  • هرگونه شکستگی برد یا بدنه دستگاه.
  • صدمات و خسارت های ناشی از استفاده نادرست از محصول تحت پوشش ضمانت نامه قرار نمی گیرند.
  • صدمات و خسارت های ناشی از نوسانات ولتاژ، سیم کشی نادرست و یا استفاده از محصول با ولتاژی به غیر از آنچه بر روی برچسب آن نوشته شده، تحت پوشش ضمانت نامه قرار نمی گیرند.
  • عدم رعایت استاندارد نگهداری دستگاه که توسط سازنده اصلی بر روی دستگاه نصب شده است ، آب خوردگی ، زنگ زدگی در هر قسمت از دستگاه ، علائم اکسید شدن، آسیب های ناشی از حرارت بالا ، گرد و خاک شدید در محل نصب کالا و …
  • صدمات و خسارت های ناشی از بلایای طبیعی (زلزله، سیل و غیره) آتش سوزی یا رعدوبرق.
  • عدم انطباق شماره سریال دستگاه با سایر متعلقات دستگاه.
  • مشاهده هرگونه آثار تعمیر و یا باز و بسته شدن دستگاه توسط تعمیرکاران (غیر مجاز).