02142231000

خدمات: ارتباطات یکپارچه - آویژه فاوا

آخرین ویرایش : ۰۹ اردیبهشت ۹۷

در تمامی سازمان ها و کسب و کارها، از کوچک تا بزرگ چالشهای یکسانی وجود دارد. از کنترل هزینه ها تا اصلاح کردن نحوه ارتباط با خدمات گیرندگان، مشتری ها، فروشندگان یا کارکنان.

ارتباطات یکپارچه برای کسب و کارهای کوچک

ارتباطات یکپارچه برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ

 

قابلیت پاسخگویی سریع و موثر برای هر کسب و کار امری حیاتی است و به همین دلیل شرکت سیسکو جهت ارتقاء توانایی در پاسخگویی سریع و مطمین و ایجاد ارتباط پایدار راهکار ارتباطات یکپارچه (Unified Communications) را ارایه کرده است.

این راهکار به دلیل هوشمندی، سادگی و ایمن بودنش با یکپارچه سازی امکانات و سرویس ها، ارتباطات را بهینه کرده و با استفاده از آن کارایی خدمات، کیفیت و سرعت پاسخگویی برای هر کسب و کار یا سازمان را گسترش داده و بهینه میکند.

یکپارچگی تحت یک ساختار منحصر به فرد، با تمامی سریس ها اعم از دیتا، صوت، تصویر، متن، ارتباطات بیسیم و امنیت بر مبنای استانداردهای روز دنیا با قابلیت افزودن سرویس های جدید که به طور تدریجی در زمینه ارتباطات مطابق با نیاز کاری شما ارایه می شود، شما را از امتیازات خاصی برخوردار می نماید.

پیشروترین و برترین نرم افزارها و محصولات مرتبط با ارتباطات یکپارچه بر اساس تمامی بررسی ها و گزارشات منابع معتبر در حال حاضر توسط سیسکو تولید می شوند. نرم افزارها و خدمات مرتبط با ارتباطات یکپارچه سیسکو را میتوان به صورت محلی و بر روی سرورهای سازمانی و یا بر روی بستر cloud استفاده کرد.

ارتباطات یکپارچه سیسکو (UC) یک سیستم ارتباطی مبتنی بر IP است که صدا، ویدئو، داده ها و محصولات و نرم افزارها را به صورت یکپارچه در اختیار کاربر قرار میدهد . این یکپارچه سازی باعث می شود ارتباطاتی موثرتر و امن تر در اختیار قرار گیرد و باعث شود روش های ارتباطی ما دگرگون شود.

ارتباطات یکپارچه نشان دهنده دگرگونی در ارتباطات در زمان اختراع تلگراف است. ارتباطات یکپارچه موانع جعرافیایی و مکانی را حذف کرده و باعث می شود ارتباطاطی موثر از طریق استفاده از صدا، تصویر و ادغام داده ها صورت پذیرد. کسب و کارها می توانند به صورت سیال به کار خود ادامه دهند و دایما در حال پیشرفت و تحول باشند. اطلاعات به سادگی و آسانی در دسترس ما قرار دارند و UC باعث میشود به اشتراک گذاری این اطلاعات همیشه در دسترس باشد و در کسب و کارها دانش و ارزش (knowledge and value) ایجاد شود.

ارتباطات یکپارچه سیسکو بخشی از یک راه حل مجتمع است که شامل زیرساخت های شبکه (network infrastructure)، امنیت، تحرک (mobility)، محصولات مدیریت شبکه (network management products)، خدمات چرخه عمر (life-cycle services)، استقرار انعطاف پذیری و گزینه های مدیریت برون سپاری (outsourced management options) و برنامه های ارتباطی شخص ثالث است.

ارتباطات یکپارچه سیسکو می تواند به طور چشمگیری کسب و کارها را با ایجاد ارتباطات مؤثرتر بدون از دست دادن ماهیت شخصی گفتگوی چهره به چهره تغییر دهد. ارتباطات مؤثرتر باعث کاهش زمان، تحول و چابک سازی فرآیندهای کسب و کار از طریق همکاری می شود.

معماری شبکه سرویس گرای سیسکو نرم افزارهای ترکیبی و غنی ایجاد میکند

راه حل ارتباطات یکپارچه سیسکو

استراتژی Cisco UC شامل صدا، ویدئو و ترافیک داده در یک زیرساخت شبکه واحد است. تجهیزات سیسکو UC قادر به مدیریت هر سه نوع ترافیک و ارتباط با تمام پروتکل های شبکه مبتنی بر استانداردها هستند.

ارتباطات مبتنی بر IP سیسکو یک راه جدید برای ارائه قابلیت UC به مشتریان سازمانی است. سیسکو به جای ارائه مجموعه ای از محصولات جدا از هم با مستند سازی ها، تست ها، تاریخ های انتشار و …، راهکار ارتباطات یکپارچه سیسکو یک نسخه هماهنگ از یک مجموعه یکپارچه است و مورد آزمایش، مستند سازی و پشتیبانی به عنوان یک سیستم هستند را ارایه داده است.

بررسی ارتباطات یکپارچه سیسکو و سرویس های مبتنی بر شبکه

 

دریافت متن این صفحه با فرمت پی دی اف DOC125-V03